Monday, February 13, 2012

Adik Naufal Rizqie


Tanggal 28 November 2011, Kak Zilah selamat melahirkan bayi lelaki. So, mknenyer aku telah mendapat seorang lagi anak buah. Gembira tak terkata la..Alhamdulillah..
Naufal Rizqie name yang kakak and abang qomar (abang ipar) aku beri untuk anak sulong mereka ini. 1st time rase best giler sebab adik Naufal duduk kat umah kami jer. So, tyme cuti ni memang aku menghadap tgk muka adik naufal je la. Best betol. Harapnyer adik Naufal tak la malu2 dengan pak su die ni,sebab anak buah yang laen sume malu dengan aku.So,aku pun malu gak la usik2 diorang..haha..
Tapi dengan adik Naufal memang aku x segan silu la usik die.cubit pipi tembam adik 2. buaikan untuk tido,sampai aku yang tertido.
muka adik lepas mandi..kalo gune air sejuk comfirm nangisla..Ape la adik naufal ni..air sejuk je pun..kata lelaki..hehe
Aku suke tengok adik Naufal ni mase die tengah mamai nak tido.lawak betol. Mata stim je..haha..adik ni kuat tido macam pak su die gak la.haha.. Ape2 pun kejap lagi nak balik UTM dah,sedih betol nak tinggalkan adik nie.. Dah tak dapat nak maen2 dengan die. Pak su harap nanti adik jangan tak kenal Pak su plak sebab berpisah sementara nie..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...