Saturday, March 3, 2012

Bila JPA tak masuk lagi....

alhamdulillah...masih bernafas di muka bumi Allah yang maha luas ni...Terus kepada tujuan utama nak tulis entry ni..aku bersyukur kerana aku mendapat Tajaan JPA bagi meneruskan pembelajaran di UTM ni..Namun setiap kali masuk sem, mesti perkara yang sama berlaku. Biasiswa lambat masuk...ape celop??Kalo banyak duit x pe, ni nk makan pun susah..nak beli buku lagi...aku ni buat gaya macam banyak duit,tapi dah kering..haha...tu la masalah yang kami hadapi pasal JPA nie..kalo masuk duit tu lambat siket tak pe la,tapi ni lambat banyak..adoyai...bende ni sume melatih diri supaya bersabar....
So, sape yang tajaan JPA ni,tiada ungkapan terindah yang mampu aku ucapkan selain BERSABAR....hahaha...
aku sabar menunggu mu wahai JPA.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...