Saturday, March 3, 2012

Induction Cooker

Ape ke hey nyer induction cooker kene rampas oleh pengetua kesayanganku ni....
tak de bende laen lagi ke nak rampas...aku nak tuntut balik pun dah malas..cam nak beli yang lain jer...bukan aku ni kaya, tapi tak sanggup nak tengok muka pengetua tu...memang tak nak pandang ar.....tau tau kenapa ku benci sangat..walaupun aku tau tak baik benci kat orang,tapi itulah hakikatnya...benci, bengang...
Walaupun duduk di U yang ade kuasa autonomi ni, tapi aku rase seperti aku berada di alam persekolahan bile berada di KOLEJ TUN Dr. ISMAIL ni.....sume bende tak kene...adoy...Bile mau PINDAH ma??
bile tak de induction cooker ni,memang tak boleh jimat la...adoy~..POKAI2....
Sabar je la lan...dah cara die memang macam budak2..nak wat cam ner~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...