Saturday, December 11, 2010

ta'aruf dulu.

Sebelum ak berlari lebih jauh, baik ak perkenalkan diri dulu. lahir tahun 1989,so still era 80-an la aku ni. Time tadika ak tak pernah dapat nombor satu sebab sepupu aku je yang kuasai zaman tadika tu,so terpaksa la aku mengalah. tadika ni best jugak rasenyer,x blaja mana pun. main2 je,tu la sbb aku masih kurus time 2,banyak exercise la kata kan. Masuk sekolah rendah je makin banyak la kawan. Even aku anak bongsu,tp  ak x manja macam anak2 bongsu lain yang ade kat alam ni. 1st day aku msuk primary school rilex je,lepas je ayah aku daftarkan aku,terus je ayah balik. hoohoho..aku bebas. tgk member laen siap seminggu ayah die temankan die kat sekolah. sian kat pakcik 2.ape bleh buah,ANAK AYAh.Beruntung kowt. Darjah 3 ak jadi pengawas,mngikut jejak langkah kakak2 aku. tp aku bukan minat sangat pun.tp bile pikir,best gak jd pengawas. kita akan dikenali oleh guru2.tp ak x suke mencapap k. Lepas darjah 4,aku jadi gemuk sebab baru lepas sunat. aku jadi kuat makan time tu. time 2 plak ak jadi pelapis utk pasukan bola sepak and takraw sekolah aku. kire terer gak la aku ni.tp bile ak dh msuk darjah 6,aku disingkirkan dari pasukan.ini semua angkara kegemukan yang x dpt ak atasi.hahhaa..tapi time ni ak jadi ketua pengawas lak..x layak ak rase sebenarnya,tp dah dipilih nak buat mcm mana. aku terima. nk ckp,sek rendah ni aku byk maen je.sama jugak sekolah agama aku.kalo dah pagi ak maen,sekolah agama time ptg pn mestilah. tp time result kuar la yang ak x caya.bleh plak ak score UPSR n SPRA. fmily ak x sangka kowt.aku apetah lagi. so bermula lah kehidupan aku yang mnyebabkan aku dok jauh dari family sbb dok asrama. anak bongsu 2...hahhaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...